FANDOM

Bienvenidos a Wiki Galirema
O wiki sobre a xestión dos recursos mariños das augas de competencia da Comunidade autónoma de Galicia. 762 artigos desde o 23/12/2011

Contenidos

Galirema é unha wiki dedicada aos Recursos Mariños de Galicia e o seu aproveitamento.

Pretende recoller os contidos sobre este tema existentes na rede, identificalos e facilitar o acceso dos usuarios da internet aos documentos orixinais existentes.

Inicialmente esta wiki esta pensado como unha ferramenta de traballo mais que como unha wiki de contidos pois a información principal está nos documentos orixinais que o seus autores publicaron en internet.

É mais un proxecto de "open data" pois traballa con información pública que fundamentalmente publicaron as entidades encargadas da xestión e que executan os procesos de coñecemento destes recursos mariños.

O galego é o idioma escollido para este proxecto.

  • Os datos das normas de xestión do recurso tratados por Galirema están publicados en formato CSV.
  • Tamén a que información que corresponde cada un dos contidos do repositorio.
  • Os contidos desta wiki os podes atopar en castelán pero en formato de blog en Galicia Mariñeira

Novedades

Colabora con este wiki

Para escribir un artículo, ingresa el título en la caja de abajo.

¿No estás seguro por dónde comenzar?

Artículo destacado

Destacado

Rellena aquí con el primer párrafo de un artículo que quieras destacar. No olvides incluir un enlace al artículo para que los visitantes puedan leerlo completo.

El contenido de la comunidad está disponible bajo CC-BY-SA a menos que se indique lo contrario.